Anna Malicka – pedagog specjalny

Ukończyłam studia licencjackie na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku: Pedagogika specjalna i edukacja społeczna (specjalność: terapia i wspomaganie rozwoju dziecka), studia magisterskie na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego na kierunku: Terapia pedagogiczna i edukacja włączająca. Obecnie jestem studentką jednolitych studiów magisterskich na kierunku: Psychologia (specjalność: psychologia kliniczna i osobowości). Praca jest moją pasją. Stale podnoszę swoje umiejętności, poszerzam swoją wiedzę i kwalifikację.

Brałam udział w licznych szkolenia m.in.:
– Trenera Umiejętności Społecznych;
– Terapeuty ręki I i II stopnia;
– Diagnosty Specyficznych trudności w uczeniu się
– Terapeuty EEG-Biofeedback I stopnia;
– Growth through Play System (GPS) Level 1;
– Kid’s Skills – metoda “Dam radę” i “Jestem z Ciebie dumny;
– “Interwencje poznawczo-behawioralne w pracy z dzieckiem/nastolatkiem z ADHD;
– “Problemowe zachowania seksualne w dzieciństwie;
– “Kreatywne interwencje poznawczo-behawioralne w terapii zaburzeń lękowych u dzieci;
– “Terapia dziecka z zaparciami nawykowymi i moczeniem;
– “Terapia behawioralna tików.

Doświadczenie zdobywałam pracując na stanowisku nauczyciela wspomagającego, pedagoga specjalnego, trenera umiejętności społecznych. W poradniach psychologiczno-pedagogicznych w roli: terapeuty pedagogicznego, terapeuty ręki, diagnosty specyficzny trudności w uczeniu się, trenera efektywnych metod uczenia się, terapeuty EEG-Biofeedback. Specjalizuję się pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, ADHD i dysleksją. W poradni psychologiczno – pedagogicznej “Percepcja” mam przyjemność prowadzić terapię pedagogiczną oraz terapię ręki.
W pracy stosuję metody niedyrektywne. Bliska mojemu sercu jest humanistyczna teoria uczenia się oraz filozofia NVC i bliskościowego podejścia.

Praca jest moją pasją. Stale podnoszę swoje umiejętności, poszerzam swoją wiedzę i kwalifikację.